lianneroeleveld.reismee.nl

Alweer een half jaar later..

Vandaag 24 februari (waarschijnlijk een aantal dagen later nu doordat ik mn blog nooit in 1 dag kan schrijven en verbeteren/goedkeuren) ben ik hier precies een half jaar. 2/3e van mijn avontuur is al voorbij en wat heb ik het nog steeds leuk hier met de leukste familie die ik me had kunnen wensen en alle andere Au Pairs en belevenissen. Nog maar 3 maanden te gaan voordat ik weer naar huis ga, er staan nog veel leuke dingen op de planning voor de aankomende tijd; volgende week word Laura 4 jaar wat natuurlijk groot gevierd word in het weekend met alle vrienden en familie en de week erna ga ik samen met 3 andere Au Pairs een weekendje naar Wexford wat we twee weken geleden hebben moeten afzeggen omdat er iemand ziek was geworden. En nu ik zo m'n agenda aan het bekijken ben zie ik dat Margreet al over 3 weken over komt! Het staat geloof ik in elke blog tot nu toe maar wat is de tijd toch snel gegaan en gaat het nog steeds snel voorbij. Inmiddels heb ik weer wat nieuwe Au Pairs ontmoet die allemaal erg aardig zijn en weer leuke verhalen, achtergronden en ervaringen gedeeld.

29-2 : Helemaal vergeten om mijn blog af te schrijven nadat het vorige keer alweer tijd was om de meiden van school te halen. Afgelopen week erg mooi weer geweest, de lente begint zich echt te laten zien (typ ik nu terwijl het alweer is begonnen met regenen). In Nederland is het weer wisselvallig en onvoorspelbaar maar het weer in Ierland kan er helemaal wat van. Vrijdag avond naar de leukste pub van Dungarvan geweest om een Rugby match te kijken, erg leuk met een Franse rugby fan om de match; France-Wales te kijken. Het deel Franse 'scheld'woorden leren kan ik ook weer afstrepen op mijn lijst haha! Zaterdag ben ik met Flavie (Frans), Ilaria en Martina (Italiaans) naar Waterford geweest om daar een Crystal factory en oude vicking toren te bezoeken maar helaas was alles gesloten, goed voorbereid op pad dus! De winkels waren gelukkig wel open dus we hebben lekker een middagje gewinkeld een bibliotheek bezocht en rond gewandeld. Gisteren van het mooie weer genoten en heerlijk en rondje gefietst en met de meiden buiten in de tuin gespeeld met Louise haar favo game Swing Soccer wat ik nu elke keer met haar moet spelen toen ze in het begin toen ik hier was perongeluk een bal weg schopte onder de schommel.

Tot de volgende blog, met alle verhalen van de dagen met Margreet hier in Ierland :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!