lianneroeleveld.reismee.nl

Laatste dagje voor vertrek

Morgen is het dan zo ver, dan verlaat ik voor een paar maanden het koude kikkerlandje voor een 'hetzelfde koude' iets groter kikkerlandje een paar 100 km verderop. Had ik eindelijk besloten welke kleding en spullen ik meenam en met veel gevroed mijn koffer dicht gekregen is hij jammer genoeg 4 kilo te zwaar.. Dan maar nog meer spulletjes en schoenen thuis laten. Maaaar hij is inpakt en dicht! Gisteren met wat vrienden nog een afscheidsborrel gedronken en iedereen gedag gezegd. Vanavond voor de laatste keer thuis koken voor mn broers en vriendin en dan gaat het feest echt beginnen! Ook maar even vroeg naar bed denk want de planning is om morgen om half 8 al op schiphol staan om dan om 9.25 het vliegtuig in te stappen. De zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen helemaal als ik bedenk dat ik na morgen 11uur alleen nog maar Engels kan en moet praten.

Tot snel allemaal!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!